torsdag 16. oktober 2008

Jeg er nok ingen dekkskifter


Følte meg kallet til å lage en ny LO da jeg så utfordringen til Linn på Scrappehuset! Hun er gjest der denne mnd.

Utfordringen er :

BOM - utfordring eller særegenhet i din egen personlighet

Rød/oransje

Maling/Glimmermist

Alterer feks en blomst

Håndskrift

Masse stæsj


Vi kunne velge 3 av de siste punktene, men jeg tror jeg har brukt alle på denne Loen.

Malt med akrylmaling, håndskrift, rødt og blomster. Masse stæsj....tja, savna igrunn mer stæsj å hive på denne, så det kunne nok blitt mer ja.



10 kommentarer:

Store og små sa...

KUL LO, snuppa!

Så bra at du deltar!

Bente sa...

hehe.. måtte jo selvsagt le når jeg så denne!!! Husker jo bildeserien som ble tatt.

Stilig var den iallefall!!!

Maiken sa...

Nei, nå ler jeg godt!

Norunn sa...

stilig LO!

Dekkskift er ikke så kjempefestlig gitt :P

Ingrid sa...

Tusen takk dere!
Var ikke akkurat så mange bilder å velge mellom, med bare meg, så da ble valget enkelt...

Trine sa...

haha! drit bra lo!!!
synes du greide denne utrolig bra!!!
takk for deltakelsen!

Anne M sa...

Tøff LO!!

Vibeke sa...

Flott Lo Ingrid!!! Takk for at du deltar!!!:)

Linn sa...

HAHAHA, sååå kul LO, åh for et herlig tema og måten du har fått det fram på! DIGGET denne rått!!!! Tusen tusen takk for at du turte å hive deg med å delta, vet jeg var vill i kravene kremt!

Ingrid sa...

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger, jenter! Setter virkelig pris på å høre fra dere!!!