tirsdag 6. januar 2009

Tørke litt støv, kanskje?

Godt nyttår alle sammen!

Ja, så var jula over..

Vi har hatt ei koselig jul, første julaften vi har feiret hjemme hos oss selv, og jeg må innrømme at det frister til gjentakelse!
Kenneth lagde deilig julemiddag for første gang, men skulle tro han ikke hadde gjort annet. Ungene var i storform både dag og kveld, var i kirka med mormor og morfar også.

Nyttår feiret vi på Kolbotn i år, med min familie, fin avslutning på det gamle året med god mat og drikke, tante er også en fabelaktig kokk!

Nå er vi hjemme igjen og hverdagen er så vidt begynt, og jeg må si jeg liker det. Godt med ferie, men godt å få litt orden på rutinene igjen, mye som har sklidd ut i løpet av to ukers ferie altså..

Gleder meg til å ta fatt på litt scrapping igjen, her har det vært langvarig tørke av flere grunner, altfor mye annet å gjøre og null motivasjon. Motivasjonen er tilbake, og jeg satser på at det blir mange loer fra denne kanten i 2009!

Setter pris på alle dere som har vært innom med koselige kommentarer, håper dere fortsetter med det!

3 kommentarer:

Norunn sa...

Godt nytt år til deg og dine!

Håper 2009 blir et spennende scrappeår:D

Bente sa...

Gleder meg til mange flotte scrappestunder sammen med deg snuppa!!!

Store og små sa...

Gleder meg til å se hva du lager i 2009. Også slår det meg at vi må jo få scrappa litt når du kommer nordover... :D:D:D

Leter etter inspirasjonen jeg også, håper den dukker opp snart.