mandag 8. februar 2010

Avslapning for hjernen!

Ja, scrapping er avslapning for hjernen min og sikkert for mange andre hjerner der ute også.
Satt og tittet innom flere blogger i stad og havna på Gunn-Elin sin blogg. Masse fine loer, spesielt falt jeg for "Venner" og måtte bare lifte den. Har av og til litt problemer med å finne på oppsett til sidene mine, så da er det godt å kunne hente inspirasjon fra andre.

Bildet er av Maren og Emma som har fulgt hverandre siden de var babyer og havnet i samme barselgruppe. Nå går de også i samme gruppe i barnehagen og holder sammen i tykt og tynt, skarpe negler og tenner til tross; de har hatt sine fighter også... ;)

Den andre siden er fra Emmas toårsfeiring, snuppa var så søt der hun prøvde å blåse ut lysene på kaka.. Ikke lett, var jo tross alt TO lys..


3 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Tusen takk for superkoselig kommentar i bloggen min :) Nå ble jeg så glad. Og jammen glad du skrev noen ord til meg sånn at jeg kom over din blogg. Så utrolig flink du er. Jeg har kost meg masse her inne.
Og veldig stas at du ville lifte en av mine LOer :)
Ønsker deg en fortsatt flott dag :)

Tone-supermonster sa...

Så koselig kommentar du hadde lagt igjen i bloggen min :)
For noen flotte LO-er disse to var. Herlige bilder av bursdagsjenta og jeg digger bruken av kroner! Råflott lift av Gunn-Elin.
Takk for titten, kommer tilbake senere!

Lula sa...

Nyydelig og kreative siden du har laget! Mange søre detaljer.

Klem Lula