torsdag 29. juli 2010

Tørker litt støv....

Kanskje på tide med seriøs støvtørking av bloggen...

Får unnskylde meg med at vi har hatt en fantastisk sommerferie og da har nett-tid blitt nedprioritert. Vi hadde en flott tur til Italia med gode venner og både store og små koste seg.
Ellers har det vært utrolig godt å få Kenneth hjem, godt å ha familien samlet igjen!!

Nå er jeg tilbake i jobb igjen etter ferien, mens Kenneth og ungene har vært på feire i Nord-norge i snart to uker... De kommer hjem til helgen og det blir godt, for selv om det er godt med en dag eller to med ungefri, blir dagene veldig lange og kjedelig etterhvert...

Det har blitt litt scrapping etter ferien, har hatt litt sperre for å sette meg ned med scrappesakene, men da jeg tilslutt satte meg ned var det like avslappende som vanlig!
Her har jeg scrappet et av favorittbildene mine fra bryllupet.




2 kommentarer:

bestevenn sa...

Så nydelig LO du har laget med det fine bildet. Lekker bakgrunn og så flott med hjertet av blomster.

Nina B. sa...

Så koselig å høre fra deg igjen :)

Nydelig LO. Kjenner jeg ble litt inspirert til å scrappe litt igjen etter skolestart i heimen i går ;)

Klem Nina