fredag 15. oktober 2010

Ser ut som jeg tok litt lang høstferie, er i hvertfall ikke flink til å oppdatere bloggen for tiden. Tida strekker dessverre ikke alltid til..
Høsten har i hvertfall vært travel, men fin foreløbig. Ungene storkoser seg i barnehagen og vi voksne trives på jobbene våre, selv om det tok litt tid for K å omstille seg i sin nye jobb..
Har scrappet litt i høst da, ikke minst da Bente og jeg var på vår årlige scrappetur på hytta vår i sverige!
Her er noe jeg scrappet tidligere i høst. Først et bilde som K fikk med seg på det nye kontoret sitt, må jo ha heiagjengen sin på jobb..


Her er fjorårets barnehagebilde av Emma, sammen med et dikt jeg er så glad i.
Det virker som en evighet siden jeg gikk med Sondre i magen.. morsomt å scrappe dette. Det gjorde seg mye bedre i et album enn gjemt i en skuff!

2 kommentarer:

Norunn sa...

Så herlig heiagjeng! :) flotte sider du har laget også :D

Nina B. sa...

Så koseilg med heiagjeng-bilde ☺
Og skjønne Emma, så stor hun har blitt, og enda større nå.

Kom også over UL bilde av Elise for litt siden, føles evigheter ut siden ja, det kan jeg skrive under på!

God helg!
klem Nina