mandag 23. november 2009

Det ble mye tid til scrapping på hytta, har bare ikke blitt så mye tid til å legge ut noe før..
Jeg scrapper stort sett bare bilder av ungene, så nå var det på tide å scrappe både mannen i huset og meg også. Her er han i hvertfall i sitt rette element..

I går var vi som sagt på besøksdag ute i felten, og både barn og voksne storkoste seg. Hele Sondre strålte da han fikk kjøre tanks med pappaen sin, og stor stas å få kjøre sekshjuling og til og med få styre gassen. Gutter er gutter ja..

Ny uke og nye muligheter igjen! Har fri i dag, så når jeg har levert ungene har jeg tenkt å legge meg litt igjen, før jeg har tenkt å scrappe litt mer til albumet.






4 kommentarer:

Norunn sa...

Skal si du er effektiv om dagen! Mange flotte LOer! :D

Nina B. sa...

tjihi godt du fikk fikset årstallet ;) Glad for at jeg ikke har så liten baby lenger jeg og.

"MY man" var råkul! Og så stilig effekt med de papirrullene på den nederste!! Supert for restebruk og! Flink du er altså!

Linda S. L sa...

utrolig flotte layoter! digget den med de papir rullene, stilig :)

godt å ''se'' det er flere som legger seg litt nedpå, når man har fri og etter ungene er levert i bhg hi hi :)

klemmm

Ingrid sa...

Takk takk, jenter!
Fikk ideen til de papirrullene da vi var innom Bikuben og handlet litt før hytteturen (dritkjedelig å rulle da...men..)

Linda: Har først i det siste klart å la husarbeid være husarbeid, og legge meg nedpå istedet for. Det er utrolig deilig ja..