tirsdag 3. november 2009

Nytt album..

Ja, da er jeg i gang med nytt album, denne gang julegave til mamma og pappa.
Har litt større problemer med å ha ork og tid til noe som helst for tida, etter alt som MÅ gjøres, er det ikke så mye futt igjen i denne dama.
Har i hvertfall kommet i gang da, og satser på at en helg på hytta, uten unger og med Bente, vil gjøre susen! Gleder meg i hvertfall kjempemye, og håper vi får til dette minimum en gang i året..
Bildene er litt dårlige da jeg måtte bruke blitz, rekker jo aldri å ta bildene mens det er lyst ute....nå kommer vintern..









2 kommentarer:

Nina B. sa...

så flink du er til å lage album Ingrid! Jeg begynte på 2 for x antall år siden, som jeg liksom skulle fylle på etter hvert...men det går det tregt med :-/ Ja ja..

"JA" LOen var utrolig herlig! Digget tittelen, trenger liksom ikke mer ;)

Bente sa...

Mange flotte LO'er!! Digger den "bad hairday" altså!
Hytteturen er kommet for å bli.. helt klart! Gleder meg max :-)