mandag 29. september 2008

En produktiv hyttehelg!

I helga har ungene og jeg vært med Bente og Kasper på hytta.
Strålende vær og vi har kost oss max!
På kveldene ble det litt tid til scrapping, og her er resultatene!
Bente tok dette bildet av meg da vi var i Finnsnes i fjor sommer, første bilde jeg scrapper av meg selv.
Vi fant ut at vi skulle lage en LO hver med håndskrift også (ikke fordi den nødvendigvis er så lekker, men pytt pytt) så her er min!
Sondre var veldig syk med feber og diare i vinter, ikke ofte den gutten ligger flere dager på samme flekk på sofaen..

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Ventetid var utrolig flott!!! Fin den andre også da!!:)
Morsomt å scrappe sammen med andre!!!

Stine sa...

Så flotte LOer, Ingrid!! :)

Bente sa...

Ventetid LO'en er bare utrolig lekker.. (selv om jeg fortsatt står på at Bentetid ville passet bedre ..hahaha)
syns den andre også ble veldig fin jeg. :-)

Norunn sa...

saft suse!
du lager så lekre LOer, flotte detaljer og jammen fanger du stemningen i bildene såå godt!

Maiken sa...

Ventetid var bare fantastisk nydeli altså. *rørt*

Nina B. sa...

nydelige LO'er! Ventetid var spesielt herlig, og bildet var kjempeflott. Passet utrolig godt til tittelen ja ;)

Anne M sa...

To kjempefine LOer!
Likte spesielt godt Ventetid, den var utrolig lekker.
Syns du har utviklet deg mye på denne korte tiden du har scrappet, kjekt å se!