mandag 22. september 2008

Jeg har fått en award!!



Jeg har fått denne awarden av Hilde, tusen takk snuppa mi!

Jeg skal gi den videre til 5 scrappere, og disse har jeg valgt:

Norunn: Jeg lar meg stadig inspirere av alle de flotte kortene du lager!

Xtina: Du ble superscrapper over natta du, jeg sitter stort sett bare og gaper når jeg besøker bloggen din!

Maiken: Du er ei super jente og jeg digger deg! Jeg tror faktisk ikke at det er en ting du ikke kan, og når det gjelder scrapping er du dødsflink! Gleder meg til å se mer fra deg!

Cathrine Angelica: Liker utrolig godt det du lager! Masse fine detaljer og pynt!

Og til sist..

Vibeke:Da jeg begynte å scrappe la jeg fort merke til deg, digger scrappestilen din! Takk for alle gode tips!

2 kommentarer:

Norunn sa...

Så koselig Ingrid! tusen takk :)

Og det du skriver om Maiken, jeg er så hjertens enig!

Maiken sa...

Så hyggelig, Ingrid!*glise bredt*
Tusen takk.

Skal legge ut awarden på siden min litt senere i kveld.

Klemklem:)