torsdag 25. september 2008

Miracle of Life

I går kveld koste jeg meg med denne mens jeg ventet på at Koneklubben skulle begynne.
Mønsterpapiret fra nille gjør mye av jobben alene her, så jeg ville ikke putte på så mye pynt. Ble litt ekstra glitter da, både på ramma rundt bildet og på filthjertet.
Mange synes kanskje at den hvite lappen hvor det står " ett levende foster i 11. uke. Alt vel." ikke passer inn her, men det er det jordmora skrev og det betyr alt for en gravid... Så for meg passer det veldig godt inn her!
På tag`en har jeg skrevet litt om den første ul.
Spenna har jeg tatt fra en gammel sko, syntes den gjorde seg bedre som scrappepynt!

7 kommentarer:

Maiken sa...

Denne var jo bare helt fantastisk nydelig og rørende, Ingrid. Lekkert!

Bente sa...

*sippe* Kjempefin!!!

Norunn sa...

naaahh....så nydelig LO! virkelig flott, og masse flotte detaljer!

Anne M sa...

Kjempeflott LO!! Rørende å scrappe slike bilder;)

{ Kristina } sa...

For en herlig layout! :)

Trine sa...

så utrolig flott lo!!! blir litt småsippete av sånne bilder alså!!

Stine sa...

Kjempefin LO, Ingrid! *rørt*